Persbericht 10 februari

Persbericht 13 november 2019

Hoofdsponsoren blijven achter Stichting Circuit Oldebroek staan!

Met nog 5 maanden te gaan tot de Dutch Masters of Motocross in Oldebroek is er de afgelopen tijd veel belangrijk werk verzet door het bestuur van Stichting Circuit Oldebroek.

Zo zijn de sponsorovereenkomsten met Fobbe Campers en Heitink Transport weer verlengd. Zij mogen zich een jaar langer mede-hoofdsponsor van Stichting Circuit Oldebroek noemen. Met Trendhout werd vorig jaar al een meerjarige overeenkomst gesloten over het mede-hoofdsponsorschap.
Ook Van Werven heeft haar steun voor 2020 toegezegd. Het lijkt bijna vanzelfsprekend dat alle grondverzetmachines het circuit ieder jaar weer prepareren, maar dit is onmogelijk zonder de flexibiliteit, inzet en bereidwilligheid van de in Oldebroek gevestigde firma, die al sinds de oprichting van Stichting Circuit Oldebroek bij de activiteiten betrokken is!

Stichting Circuit Oldebroek is de genoemde bedrijven zeer erkentelijk en wil mede middels dit bericht een groot dankwoord uitspreken aan deze én alle andere bedrijven die het mede mogelijk maken om wedstrijden van dit kaliber te kunnen organiseren op circuit "de Bargen"!

• Hits: 6155